Teď si říkáte „zase nějaké počítačové technikálie. Potřebuji to?“. Ano, potřebujete. Určitě vás zajímá, kolik lidí vám vlastně na vaše konkrétní stránky chodí. Nebo ne? Já to vědět chci. 🙂
Mám pro to dva důvody:
Určitě jste již slyšeli o konverzním poměru stránky.
Konverzní poměr
Co to vlastně je a proč to potřebujete vědět? Je to poměr mezi počtem vstupů na stránku a počtem vyplnění webového formuláře (kontakt v databázi).
Příklad: Zjistíte (s AB testování), že vám 50 lidí přišlo na konkrétní webovou stránku a pouze 2 lidi si stáhli váš e-book (video) zdarma. Konverzní poměr je v tomto případě 1 %. A to je sakra málo. 🙁 Velmi dobrý konverzní poměr je 40 %.
Teď si asi říkáte: „Co s tím mám dělat?“ Je na čase něco na svojí stránce změnit. Změňte barvu tlačítka, text, obrázek… Vždy však jen jednu věc. A otestujte v A/B testování. Vždy nechte běžet delší dobu, minimálně 1 měsíc. Potom vyhodnoťte. Prostě testujte a testujte…
Každá cílová skupina je jiná. Neexistuje univerzální návod, jak mít vstupní stránku se 40% konverzí bez testování a ladění. Já vím, někdo vám to tvrdí, že má návod na všechno. Logicky to tak nemůže být.
Potřebujete si nastavit A/B testování?
Pokud ano, připravila jsem vám video návod ZDARMA „Jak nastavit A/B testování“ , naleznete ho zde>>>.