Nasaďte si na svůj web špióna aneb 7 důvodů, proč mít FB pixel

Oslovte ty správné lidi, zvyšte objem prodeje a ještě to všechno jednoduše změřte. Pokud chcete vydělávat, věřte, že s FB reklamou je to o dost jednodušší. A právě v tom vám může hodně pomoct FB pixel.

Věděla jste, že majitelé webových stránek často vůbec nemají FB pixel nainstalovaný? To je velká škoda. Instalace tohoto šikovného pomocníka vám zabere chviličku, je zdarma a dokáže posunout vaše podnikání tím správným směrem.

Většinou FB pixel nemají ti, kteří:

  • Nevědí, co to je. Majitel webu neví, že něco takového existuje a k čemu to vlastně je.
  • Myslí si, že FB pixel nepotřebují, protože momentálně nechtějí na Facebooku dělat placenou inzerci.

K tomu dodávám, že pokud se chcete ve svém podnikání posunout, je  v dnešní době reklama nezbytnost. A určitě si nainstalujte FB pixel co nejdříve, aby vám sbíral informace o návštěvnících vašich stránek, i když teď za reklamu nechcete utrácet. FB pixel sbírá informace o návštěvnosti www stránek až 180 dní. Takže když se za 3 měsíce rozhodnete, že je ten správný čas na placenou reklamu, FB už bude mít nějaká data o návštěvnosti vašich stránek a svoji reklamu budete moci lépe zacílit. Třeba na lidi s podobnými zájmy, jako mají ti, co už vaše stránky navštívili. Je to totiž jedno z nejlepších cílení placené reklamy.

Co je to FB pixel?

Je to javascriptový kód, který se vkládá do www stránky. Díky FB pixelu můžete sledovat dění na vašich stránkách. Můžete tak sledovat (a přesně nastavit) okruhy uživatelů nebo konverze. FB pixel má dvě části – základní kód pixelu (ten probereme dnes) a kód události.

V praxi to znamená, že díky FB pixelu dokážete zacílit na ty správné lidi, zvýšit tak vlastní prodeje a ještě to i jednoduše změřit.

Já vím, zase ty počítačové technikálie.

Ale FB pixel si prosím nainstalujte. Proč?

Je to opravdu důležité. Hned vám vysvětlím mých 7 důvodu, proč ho mám na stránkách já (a všichni naši klienti):

  1. Vím, kolik lidí a kdy je na mých stránkách a nemusím používat složitější analytické nástroje.
  2. FB pixel spolu s A/B testováním v MioWebu a nastavenou cestou zákazníka je pro mě dostatečně přesné při vyhodnocování všeho, co potřebuji. 😀
  3. Sleduji konverze – kolik lidí si stáhlo například e-book zdarma a kolik mě každé stažení stálo.
  4. Umím si přesně určit okruh uživatelů – a budu tak přesně vědět, kdo navštívil konkrétní stránku webu.
  5. Vím, kdo navštívil konkrétní stránku webu, článku atd. a mohu na tohoto člověka přesně zacílit reklamu na placený produkt – remarketing.
  6. Umím vytvořit publikum podobné lidem, co navštěvují mé stránky, a cílit tak reklamu jen na ně.
  7. Pokud umístím FB pixel na své stránky, dávám tím možnost FB optimalizovat naši reklamu.

Prostě je to takový užitečný špión. Všechna data, která FB nasbírá o návštěvnících našich stránek až po dobu 180 dní, si dobře hlídá. Normálně nevíme, kdo konkrétně na našich stránkách byl. Pokud však uděláme reklamu, tak FB těchto dat rád využije.

A ještě taková drobnost 😀 – u těchto kontaktů vůbec nemusíte řešit GDPR. 😀

Pojďme naistalovat tohoto pomocníka, zabere vám to jen pár minut.

Jak si nainstalujete FB pixel?

Jděte do správce reklam a zvolte Pixely. Můžete se hned kouknout na video návod ZDARMA – Jak si vytvoříte a nainstalujete FB pixel.

Zmáčkněte tlačítko Vytvořit pixel.

Pojmenujte si FB pixel.

 Zmáčkněte tlačítko Vytvořit.

 

 

Teď už jen zbývá vložit FB pixel na vaše stránky.

Máte dvě možnosti. Požádejte IT (programátora), aby vložil FB pixel mezi tagy <head> a </head>.

Nebo si ho vložte samy a nebudete IT (programátorovi) nic platit.

Jak?

Připravila jsem pro vás ZDARMA video – Jak si vytvoříte a nainstalujete FB pixel na webové stránky v Miowebu. Odkaz naleznete zde>>>.

V tomto video návodu uvidíte, jak se dostat do správce reklam, vytvořit si FB pixel a vložit na stránky v Miowebu.

Teď už jen zbývá začít přemýšlet nad svojí první placenou reklamou.

Na co je dobré při reklamě myslet:

  • chytlavý text,
  • smajlíky,
  • odkaz na vaše stránky,
  • hezké obrázky, které upoutají,
  • cílení reklamy – okruhy uživatelů, nastavení konverzí,
  • úprava vstupních stránek – na které se klient dostane, když proklikne z reklamy.

Reklama může vypadat třeba takto:

Hezké obrázky jako tento můžete vytvořit v Canvě, která je ZDARMA, a já vás v ní naučím rychle a efektivně pracovat.

Jak? Vytvořila jsem online kurz Tvorba obrázků v Canvě. Omrkněte ho zde a můžete tvořit obrázky jako od profíka ještě dnes.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte mě kontaktovat. Ráda vám pomůžu, pokud to bude v mých silách.

Mějte se krásně

Dana Zajíčková
Průvodkyně on-line podnikáním. Autorka mnoha kurzů.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Chcete zjistit, kde najdete Canvu a jak si založíte účet?

     

     
    Pokud chcete začít tvořit, a nevíte jak, tak si stáhněte ZDARMA video návod Jak si založíte účet v Canvě.  Můžete potom tento úžasný grafický nástroj sama vyzkoušet. Jako překvapení si vytvoříte svůj první obrázek se mnou.

     

  • Nejnovější příspěvky
  • Facebook